Acasă » Stiri » ITourism Romania

*pentru inscrierea la cursurile de turism organizate de Crrt Iasi completati formularele de mai sus

Galerie foto

dscn0257 dscn0258 dscn0261 dscn0262

NEWSLETTER

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru, introdu adresa ta de email mai jos. Vei primi un email de confirmare!

ITourism Romania

Nimeni nu mai poate ignora internetul şi aplicaţiile soft în promovarea turismului, iar   România are de recuperat la acest capitol, arată o analiză a Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS).

În lupta pentru recucerirea pieţelor turistice, România trebuie să ofere modalităţi inedite şi moderne de petrecere a timpului liber pentru toate categoriile. Turiştii nu mai vin în vacanţe doar pentru odihnă şi relaxare, ci doresc să beneficieze şi de distracţie. „În funcţie de statutul familial, dar şi de categoriile de vârstă, trebuie să punem la dispoziţia turiştilor un necesar minim astfel încât aceştia să-şi petreacă într-un mod cât mai plăcut timpul liber şi să devină reclame vii pentru locul în care şi-au petrecut vacanţa“, arată, într-un comunicat, preşedintele FPTS, Dan Matei Agathon.
Un domeniu în care România are de recuperat este cel al turismului de distracţie oferit în varianta noilor tehnologii, pe bază de aplicaţii pentru smartphone şi de softuri specializate pentru a informa şi atrage turiştii prin interactivitate.

Un exemplu: The Beat, „detectorul de distracţii“

Pentru a impulsiona turismul de distracţie sunt utile aplicaţiile de tip smartphone, pentru ca turiştii să poată afla uşor unde găsesc un restaurant cu un anumit specific, unde pot practica schi nautic sau ce petreceri sunt în fiecare club.
Recent a fost lansată o astfel de aplicaţie modernă,  The Beat,  pentru cei care vor să fie la curent cu ce se întâmplă în piaţa de evenimente şi sunt interesaţi să socializeze pe aceste teme.
The Beat vizează pentru început festivaluri, evenimente, petreceri şi concerte, cu precădere în zona turismului de distracţie din aria geografică a Bucureştiului. Extinderea va avea loc în decursul acestui an şi va însemna adăugarea de happening-uri din diferite zone cultural-artistice precum muzică, film, dans, teatru, modă, artă plastică şi fotografică. Utilizatorii au posibilitatea de a interacţiona live, în timpul evenimentului, sub forma scrisă de comentariu, de fotografii şi de rating. O altă componentă integrată este cea de hartă, GPS, pentru orientarea turiştilor. Aplicaţia TheBeat este gratuită şi include versiunea de tip android. Pentru android este disponibilă în magazinul Google Play, căutând după sintagma Thebeat.ro, iar pentru celelalte timpuri de smartphone exista varianta de acces prin m.thebeat.ro/.
Acesta este însă numai un exemplu din piaţa noilor tehnologii care pot veni în sprijinul turismului românesc. Pe calea acestor aplicaţii, evenimentele, monumentele şi locurile speciale ale României ar putea să iasă din zona de nebuloasă şi să devină cunoscute lumii întregi.

Mai mult decât piscine şi cârciumi

„De foarte multe ori hotelierii, dar şi proprietarii de restaurante, baruri sau cluburi uită de îmbunătăţirea ofertei pentru timpul liber şi consideră că e suficient dacă-i oferă turistului o piscină sau un meniu la restaurant. La fel, multe cluburi organizează pur şi simplu petreceri fără a le promova tematica şi a interacţiona cu posibilii clienţi.
Nu trebuie uitat că barurile şi cluburile constituie cel mai important loc de distracţie, în primul rând pentru tineret, dar nu numai. Pe lângă programul muzical şi DJ de calitate, cluburile trebuie să acorde o atenţie deosebită evitării poluării fonice a hotelurilor din jur. Nu trebuie uitat că mulţi turişti doresc să se şi odihnească“, se mai arată în analiza federaţiei patronale.

Citeşte mai departe: http://www.adevarul.ro//financiar/FPTS- _Aplicatiile_multimedia_pot_aduce_turismul_romanesc_in_secolul_21_0_720528038.html

Sursa: www.adevarul.ro